Het Zuidelijk Toneel zoekt: TWEE senior marketeers of ÉÉN duo (m/v/x) // fulltime
Ben jij een senior marketeer met de nodige strategische slagkracht, hands-on mentaliteit en lef, die zin heeft om mee te bouwen aan Het Zuidelijk van morgen? Lees dan snel verder!
Het Zuidelijk Toneel heeft als middelgroot, rijksgesubsidieerd gezelschap stevige roots in Het Zuiden. Tilburg is onze thuisstad. Hier maken, ontwikkelen, repeteren en werken we aan dat waar we goed in zijn: voorstellingen maken voor de grote én kleine zaal, die te zien zijn in theaters en op festivals in Nederland en Vlaanderen.
Met Sarah Moeremans heeft het gezelschap voor het eerst in de geschiedenis een vrouwelijke artistiek directeur. Met een vast ensemble van zes acteurs en zo’n 20 vaste collega’s worden jaarlijks minimaal zeven voorstellingen gemaakt en hernomen voor de grote en kleine zaal en één short summershow gemaakt voor de festivals. Bij de nieuwe koers hoort een nieuw, eigentijds marketing- en communicatieteam dat met grote zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en brutaliteit de nieuwe plannen vertaalt naar een herkenbare, eigenzinnig en doeltreffende merkstrategie, alle werkzaamheden oppakt die ervoor zorgen dat de zalen lekker vol zitten en kansen ruikt én benut om Het Zuidelijk Toneel en haar voorstellingen maximaal onder de aandacht te brengen.
Gezocht | niet 1, maar 2 ervaren marketeers!
In dat kader zijn we op zoek naar niet één, maar TWEE senior marketeers met de nodige strategische slagkracht, hands-on mentaliteit en lef, die zin hebben om mee te bouwen aan Het Zuidelijk van morgen. Schrijf op één van beide posities, maar voel je ook vrij om als duo, dus met je complementaire werk-evenknie te solliciteren op beide functies.
Senior marketeers vertalen het artistieke en organisatiebeleid naar een passende en herkenbare merkstrategie. Vanuit daar zijn ze voortdurend bezig met een maximale zichtbaarheid van het gezelschap on- en offline. Dat vertaalt zich naar merkcampagnes, marketingplannen voor de producties, free publicity op inhoudelijke thema’s en dat wat maar mogelijk is om Het Zuidelijk onder de aandacht te brengen én te zorgen voor volle zalen in de theaters en op festivals. De senior marketeer werkt daarvoor nauw samen met de directe marcom-collega’s, het artistieke team, bureaus, vormgevers, mediapartners en de theaters en festivals waar de producties van Het Zuidelijk Toneel te zien zijn.
Of je alleen of als duo schrijft: we verwachten dat je naast de gevraagde kwalificaties, ook specifieke eigen kennis of expertise meeneemt. En dat je zin hebt om een nieuwe, eigentijdse teamdynamiek te bouwen.
Nou, schrijven, meer weten?
Denk je ‘stop maar, jullie zoeken mij’ of ‘ho eens even, wij zijn het duo dat jullie beschrijven’, dan horen we graag zo snel mogelijk van je, maar in ieder geval vóór 3 juni.